Mahukah Anda Cara Transaksi Online Alternatif Jika Tiada Kad Kredit?

Hari ini adalah harijadi saya yang ke 36 tahun dan ini adalah hadiah istimewa saya untuk semua pelawat blog saya. Dengan besar hati, saya tunjukkan satu kaedah lain sekiranya anda tiada kad kredit untuk menggunakan transaksi secara online. Salah satunya adalah EgoPay.com


EgoPay.com adalah salah satu penghubung anda dengan pelanggan atau pengguna lain untuk berurusan jualbeli dalam nilai USD. Kini saya menggunakan EgoPay.com kerana ia melancarkan perniagaan antarabangsa atau tempatan.

Apa yang menariknya, di Malaysia telah menggunakan EgoPay.com dan tukaran wang hasil jualbeli anda boleh dilakukan pengeluaran atau deposit menggunakan Evogate.com.


Kini saya menggunakan EgoPay.com sepenuhnya segala transaksi yang melibatkan jualan atau belian di internet dan ini adalah cara saya mengelakkan dari penipuan menggunakan kad kredit. So, jalan yang saya pilih ini adalah yang terbaik darisegi keselamatan kad kredit yang saya miliki.

Saya menggunakan khidmat EgoPay.com dalam penggunaan pengeluaran hasil trading Forex yang saya sedang jalankan dan saya jalankan secara persendirian tanpa melibatkan sesiapapun.

Sebagai pengguna yang bijak dalam memilih yang mana terbaik, saya serahkan di tangan anda. Terima kasih kerana membaca info yang saya berikan sempena harijadi saya yang ke 36 tahun.

Daftar Percuma

Mungkin sedikit masa lagi, blog ini akan menggunakan transaksi menggunakan EgoPay.com sebagai perantara untuk jualbeli.