Jualan Jutaan Email Dengan Harga Runtuh!!!

Hari ini saya berkongsi maklumat dengan semua pelawat, saya berikan buah tangan yang agak istimewa untuk anda membuat promosi atau menyalurkan maklumat apa-apa juga yang berkaitan dengan bisnes atau sebagainya.



Tawaran ini baru dibuka hari ini sekiranya anda ingin memiliki Jutaan Email untuk koleksi atau salah satu kaedah anda membina empayar bisnes anda.  Saya kongsikan maklumat ini agar anda yang kekeringan idea bagaimana memulakan bisnes. Disini saya sediakan senarai harga untuk anda pilih sendiri agar anda boleh memilihnya nanti.


Senarai Harga Jutaan Email :

1. 1 Juta Email = RM30
2. 2 Juta Email = RM60
3. 3 Juta Email = RM90
4. 4 Juta Email = RM120
5. 5 Juta Email = RM150
6. 10 Juta Email = RM300

Ini adalah kerana saya ingin membantu yang susah dan sukar untuk mendapatka email dalam bilangan yang besar. Sekarang adalah masa anda menjadi seperti Otai-otai Bisnes Internet yang memasarkan produk-produk mereka menggunakan email. Jangan tunggu lama kerana nilai jualan email ini akan dinaikkan sedikit masa lagi, bertindak segera sebelum terlambat.

Akaun Admin - 162526099414 (Maybank)
Email - mdyakubag@gmail.com

Selepas bayaran, sila emailkan ke email admin. Proses penghantaran adalah dalam masa 24 jam ke email anda.