Kaka Azraff Tempelak Tasha Shilla

 
Sebelum ini hubungan tegang diantara pelakon cantik Tasha Shila dan Kaka Azraff telah hangat diperkatakan namun ianya berhenti seketika. Namun, ianya sekali lagi mendapat perhatian pihak media terutama selepas Tasha Shila menuduh Kaka sebagai punca perpisahan diantara hubungan cintanya sebelum ini.

Kaka yang memberikan kenyataan balasnya menyifatkan perkara tersebut sebagai satu tuduhan yang mampu merosakkan imej dan karier seninya serta ianya sesuatu yang melampau. Bukan itu saja, Kaka turut menganggap Tasha seperti mahu mencari publisiti murahan sedangkan pelakon itu boleh berbincang perkara tersebut secara peribadi.

Dalam pada itu, Kaka turut bersikap lebih positif selepas ini terutama didalam proses memilih kawan. Ini kerana, dia tidak pernah berbual dengan Hans seperti yang didakwa apatah lagi berhubung sesama sendiri selepas itu. Kaka turut menegaskan dia bukanlah seorang yang suka mengambil kesempatan namun menerima perkara tersebut sebagai suatu yang positif terutama ketika sedang mempromosikan single terbaru berjudul Bukan Hal Aku.