Erra Mengaku Ada Teman Istimewa

Setiap kali ada cerita sensasi mengenai Erra Fazira mesti teringat sketsa persembahan pada Anugerah MeleTop. Sketsa yang dilakonkan oleh Awie, Johan dan Erra ini seperti memberi makna yang tersendiri buat pelakon dan pengacara ini secara kebetulan namun tidak dapat dipastikan sejauh mana kesahihannya.

Berbalik kepada empunya badan, Erra kini mengakui dia sudah mempunyai teman istimewa tetapi mengambil keputusan untuk merahsiakan perkara tersebut daripada pengetahuan umum. Ini kerana, buat masa kini dia tidak mahu bercerita mengenai hubungan cinta dan hanya mahu lebih fokus dengan kerjaya seninya.

Bukan itu saja, pelakon ini turut mempunyai sebab tersendiri mengapa dia berbuat demikian. Mungkin diatas pengalaman yang luas didalam industri serta tidak mahu kehidupan teman istimewanya itu diganggu, pelakon dan pengacara ini berani membuat pengakuan seperti ini kerana tidak mahu ada pihak yang mengaitkan dirinya dengan mana-mana lelaki buat masa kini.

Buat masa kini Erra dan pasangan masih lagi didalam proses perkenalan dan mengakui dirinya bersifat selektif didalam memilih pasangan. Semoga kehidupan Erra Fazira sentiasa ceria bersama bakal pasangan baru dan semoga terus berjaya didalam bidang seni.